dissabte, 26 de març del 2011

El meu primer taller!

Avui he anat al meu primer taller a Narural Scrap, quina passada. He conegut a la Míriam de 3 Somnis i he de dir que treballar amb ella ha estat fàcil i ens ha ajudat molt, ja que jo sóc molt novata, però això sí amb moltes ganes d'aprendre coses noves.

Hem fet un àlbum de quan Vam néixer. Jo l'he fet de la meva família, en total 4, les quatre hores del curs han passat volant i evidentment no l'hem pogut acabar, ja estic mirant de buscar alguna estona per posar fil a l'agulla. Ja us ensenyaré com m'ha quedat, però aquí hi ha unes imatges per fer-ne un tastet.

4 comentaris:

  1. Quina enveja sana!! T'ha quedat preciós. Les lletres vermelles queden genials. Ja ens ensenyaràs el resultat final.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Carme ha quedat maquíssim!!! Quina sort jo he de pensar en fer-ne un ja que sinó hi ha tècniques que no sabré fer... jajajaja!!!

    ResponElimina
  4. Vaja, vaja, ja tenim una nova scapbokera. Que a més ja fa funcionar el seu blog. Jo encara no m'hi havia posat però està molt bé.
    anims Carme que a la nostra edat això és tot un record. jejej som molt guais.
    Bé a veure si poses el final de l'àlbum, ja tinc ganes de veure'l.
    Montserrat C.-

    ResponElimina